Thursday 8 July 2021

Hoe Gmail / Google-accountherstel op telefoonnummer?

 Een hersteltelefoonnummer toevoegen of wijzigen

  1. Open op uw Android-telefoon of -tablet de app Instellingen van uw apparaat Google Google-account.
  2. Tik bovenaan op Beveiliging.
  3. Tik onder 'Manieren waarop we kunnen verifiëren dat jij het bent' op Hersteltelefoonnummer. Mogelijk moet u zich aanmelden.
  4. Vanaf hier kunt u: Een hersteltelefoonnummer toevoegen.
  5. Volg de stappen op het scherm.

Hoe herstel ik mijn Gmail-/Google-account?

Een hersteltelefoonnummer toevoegen of wijzigen

  1. Open op uw Android-telefoon of -tablet de app Instellingen van uw apparaat Google Google-account.
  2. Tik bovenaan op Beveiliging.
  3. Tik onder 'Manieren waarop we kunnen verifiëren dat jij het bent' op Hersteltelefoonnummer. Mogelijk moet u zich aanmelden.
  4. Vanaf hier kunt u: Een hersteltelefoonnummer toevoegen.
  5. Volg de stappen op het scherm.

Hoe herstel ik mijn Gmail-/Google-account?


Ik heb geen toegang tot mijn herstelmailadres, telefoonnummer of andere optie

  1. Ga naar de pagina Google-accountherstel.
  2. Voer uw e-mailadres in en klik op Doorgaan.
  3. Als u wordt gevraagd het laatste wachtwoord in te voeren dat u zich herinnert, klikt u op Ik weet het niet.
  4. Klik op Uw identiteit verifiëren die zich onder alle andere opties bevindt.

Hoe wijzig ik het telefoonnummer van mijn Gmail/Google-account?


  1. Klik op uw avatar in de rechterbovenhoek van een pagina om uw accountmenu te openen of volg de link: Aanmelden - Google-accounts.
  2. Klik op Instellingen in het accountmenu en selecteer het tabblad Beveiliging.
  3. Klik op Bewerken naast je telefoonnummer om het te wijzigen. U wordt gevraagd uw wachtwoord in te voeren om door te gaan.

Hoe verwijder ik een telefoonnummer uit mijn Gmail/Google-account?


Stop met het gebruik van uw nummer op Google

  1. Open op uw Android-telefoon of -tablet de app Instellingen van uw apparaat Google Google-account.
  2. Tik bovenaan op Persoonlijke info.
  3. Tik in het gedeelte 'Contactgegevens' op Telefoon.
  4. Selecteer naast je nummer Verwijderen Nummer verwijderen.
  5. Tik linksboven op Terug .
  6. Tik bovenaan op Beveiliging.

Hoe kan ik mijn Google-gegevens op mijn Android-apparaat herstellen?


Met behulp van de bovengenoemde stappen kan men dus gemakkelijk de oplossing achterhalen voor Hoe herstel ik mijn Google-account op Android op een probleemloze manier.

Hoe kan ik mijn account herstellen via de Gmail-accountherstelpagina?


Als u uw Gmail-account wilt herstellen met behulp van de herstelpagina van uw Gmail-account;

  1. Ga met behulp van de browser van uw systeem naar de officiële herstelpagina van uw Gmail-account.
  2. Het zal u vragen om de laatste gebruikersnaam en het laatste wachtwoord dat u zich herinnert in te voeren.
  3. Daarna worden er meerdere vragen aan u gesteld om te verifiëren dat het account van u is.
  4. Zorg ervoor dat je ze allemaal goed beantwoordt.
  5. Nadat u alle vragen correct hebt beantwoord, wordt er een prompt weergegeven waarin u uw accountwachtwoord kunt wijzigen.
  6. Voer het wachtwoord twee keer in met een combinatie van hoofdletters, kleine letters en speciale tekens en klik op 'Wijzigingen opslaan'

Zo kan accountherstel via de Gmail-accountherstelpagina eenvoudig worden gedaan met behulp van de bovengenoemde stappen. Bel ons Telefoon Gmail Nederland.

We bieden ook technische ondersteuning voor Instagram Belgie. U kunt contact met ons opnemen via Telefoon Instagram Nederland​.

No comments:

Post a Comment